Logo

Marketing MIX

Opakowanie przenośne wywołuje impulsy zakupowe

Przygotowując wiosenną kampanię promocyjną, firma Pernod Ricard postawiła na niekownencjonalny projekt opakowania podarunkowego, którego realizację zleciła specialistom Grupy STI z obszaru projektowania i rozwoju opakowań.

W opakowaniu, podkreślającym wysokie standardy jakościowe marki whisky, znajduje się jedna butelka Chivas Regal 12 YO i dwa kieliszki opatrzone logo firmy. Całość ujmuje optyka rozwiązania imitująca srebrne aluminium szczotkowane. Częściowe tłoczenie lakierem UV uwydatnia szczególny design projektu, a poprzez to uwydatnia także oddziaływanie marki. Owalne okienko w opakowaniu kieruje wzrok potencjalnego klienta na ekskluzywną zawartość opakowania.

Kształt opakowania przypominający damską torebkę zachęca potencjalnych klientów do dokonania zakupu. Flokowana, głęboko tłoczona wkładka zabezpieczająca gwarantuje bezpieczny transport opakowania i odpowiednią prezentację zawartości.

Projekt  jest dodatkowo wspierany przez charakterystyczny display paletowy w kolorze szlachetnej czerni, który tworząc kontrast kolorystyczny z promowanym opakowaniem, jeszcze bardziej podkreśla jego wyrazistość.