Mood Media Corporation, wiodący dostawca rozwiązań marketingowych w miejscu sprzedaży, rozpoczęła współpracę ze spółką LOTOS Paliwa, zarządzającą ogólnopolską siecią stacji LOTOS i LOTOS Optima. Do końca roku, na 50 placówkach sieci, zostaną zamontowane zintegrowane systemy audio oraz odtwarzana będzie muzyka z katalogu własnego Mood Media, wyselekcjonowana specjalnie dla LOTOSU.
Do stacji paliwowych trafią urządzenia muzyczne MP7000 z twardym dyskiem, na którym zapisany będzie specjalnie już stworzony dla tej marki program muzyczny. Zarówno oprogramowanie jak i repertuar będzie systematycznie aktualizowany, tak, aby wpisywał się w wiodące trendy na rynku i wymagania sieci LOTOS. Uaktualnianie nagrań muzycznych odbywać się będzie co dwa miesiące.
Umowa początkowo objęła osiem wybranych stacji oraz 50 do końca bieżącego roku. Docelowo w przyszłym roku, przewiduje się montaż urządzeń na wszystkich stacjach LOTOS. Do nowych lokalizacji, oprócz muzyki, trafią także systemy audio: głośniki, wzmacniacze oraz całe potrzebne do odtwarzania muzyki okablowanie.
– Po wnikliwych badaniach, przeprowadzonych przez naszych specjalistów opracowaliśmy projekt muzyczny, który pozytywnie działał będzie na szeroką grupę docelową klientów stacji Lotos. Konsultacje z Klientem pozwoliły nam na dopracowanie wielu szczegółów. Postawiliśmy na lekki i przyjazny pop oraz na słoneczne reggae, oczywiście w okresie wiosenno-letnim, później muzyka zmieni się. Wierzymy, że nasze doświadczenie marketingowe, pomoże marce Lotos w przyciągnięciu większej rzeszy zadowolonych klientów a przebywanie wewnątrz stacji będzie jeszcze większą przyjemnością – mówi Aleksandra Potrykus, Country Manager w Mood Media Poland.