Merx Team – Polska jest wyłącznym przedstawicielem szwedzkiej firmy Merx Team AB, obecnej na międzynarodowym rynku od 25 lat. Merx Team AB specjalizuje się w imporcie i hurtowej dystrybucji wysokiej jakości wyposażenia dla gastronomii oraz artykułów reklamowych. Oprócz Szwecji, firma posiada oddziały także w Norwegii, Polsce i Rosji. 12 i 13 września zaprezentuje swoją ofertę na targach giftsexclusive w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.
Merx Team – Polska od 11 lat wprowadza na rynek polski znane w Skandynawii gadżety. Proponuje rozwiązania i realizacje projektów mających na celu wsparcie sprzedaży oraz podniesienie świadomości marki. System dystrybucji pozwala na szybką realizację potrzeb, a działający w Azji oddział umożliwia produkcję każdego rodzaju towaru na zamówienie klienta. Firma posiada w swojej ofercie szeroki wybór ceramiki z matowym szkliwem i w unikalnych kolorach, sprzęt AGD, artykuły piśmiennicze i biurowe.
Merx Team jest właścicielem i dystrybutorem marek Exxent™ i Xantia™. Marka Exxent™ grupuje sprzęt wyposażenia kuchennego, od drobnych narzędzi do wyspecjalizowanych typów garnków i patelni. Obejmuje również urządzenia AGD przeznaczone do użytku domowego. Produkty Exxent™ są przykładem skandynawskiego wzornictwa w najlepszym wydaniu, łącząc w sobie funkcjonalność i design. Przy ich produkcji stosowane są najnowsze rozwiązania techniczne. Pod marką Xantia™ firma oferuje wysokiej jakości szkło, porcelanę i ceramikę.
Firma Merx Team po raz kolejny zaprezentuje swoją ofertę na targach giftsexclusive. – Jeśli przekonujemy klientów do zakupu artykułów promocyjnych celem zaznaczenia swojej obecności na rynku to powinniśmy również na tym rynku akcentować swoją obecność poprzez udział w targach aby pozostać wiarygodnymi w oczach stałych jak i potencjalnych klientów – mówi Albert Nowakowski, Key Account Manager Merx Team Polska Sp. z o. o – Targi zawsze gromadzą dużą liczbę klientów. To dobry czas na to aby się zaprezentować z jak najlepszej strony zarówno relacyjnej jak i produktowej. Patrząc z ekonomicznego punktu widzenia nie sposób nie zauważyć, że ilość odbytych rozmów w ciągu dwóch dni targów jest odpowiednikiem kilkutygodniowych spotkań biznesowych z klientami w siedzibach ich firm – podsumowuje Albert Nowakowski.