Konferencja Digital Signage Trends 2012, która odbędzie się w dniach 9-10 października w Hotelu Novotel Airport w Warszawie to już trzecia edycja branżowej imprezy dotycząca wykorzystania lub stworzenia sieci Digital Signage w działaniach reklamowych oraz informacyjnych.
Podczas dwudniowej konferencji uczestnicy będą mogli wziąć udział w kilku blokach tematycznych, podczas których eksperci z dziedziny DS bedą wygłaszać prelekcje na temat istotnych zagadnień dotyczących Digital Signage. W trakcie konferencji zostaną poruszone tematy dotyczące obecnej sytuacji rynku DS, rozwiązań technologicznych, narzędzi do mierzenia efektywności działań, a także roli kontentu. Dodatkowo dwa bloki tematyczne zostaną poświęcone rozwiązaniom DS w sektorze finansowym i handlu detalicznym.
Wśród prelegentów znajdują się m.in.: Dirk Hülsermann (Założyciel i prezes Out-of-Home Video Advertising Bureau Europe – OVAB Europa), Arkadiusz Hruszowiec (Business Development Manager w firmie Intel), Bogdan Karpowicz (współzałożyciel firmy Gluk Media z Litwy, która tworzy unikalne rozwiązania multimedialne), Tomasz Nabakowski (Dyrektor Agencji TVN), Mariusz Orzechowski (Dyrektor Przedstawicielstwa NEC Display Solutions Europe GmbH w Polsce, Członek Założyciel POPAI Poland, Prezes Zarządu Polish Digital Signage Association), Wojciech Grendziński (Wiceprezes IMS S.A) oraz Rafał Tyborowski (Prezes Benefit Multimedia S.A.)
W trakcie konferencji zostaną wręczone nagrody dla laureatów konkursu PDSA Awards 2012. Konkurs został objęty patronatem przez stowarzyszenie Polish Digital Signage Association, które zaznaczy swoją obecność na konferencji przedstawieniem raportów dotyczących polskiego rynku Digital Signage.
Konferencji towarzyszyć będzie Digital Signage Expo – część wystawiennicza, na której producenci sprzętu, integratorzy i twórcy kontentu oraz rozwiązań dla branży Digital Signage zaprezentują swoją ofertę. W tym roku Organizator oferuje BEZPŁATNE WEJŚCIE na Expo dla wszystkich zainteresowanych rozwiązaniami DS, pod warunkiem rejestracji do dnia 1 października 2012.
Instytucjom finansowanym z budżetu państwa oraz domom mediowym organizator zapewnia preferencyjne warunki uczestnictwa. Patronem merytorycznym konferencji jest Polish Digital Signage Association, a Sponsorem Generalnym firma NEC Display Solutions. Pozostali sponsorzy konferencji: Infobox, Benefit Multimedia, Magit, Microdis. Partnerem konferencji jest Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej oraz Międzynarodowe Centrum Targowe
OOH magazine objął wydarzenie patronatem medialnym.
Więcej szczegółów znajduje się na stronie www.digitalsignagetrends.pl