Ekipa złożona z architektów wnętrz i krawcowej będzie poruszać się po Łodzi i nadawać przestrzeni miejskiej nowy charakter za pomocą tkanin dostępnych w ofercie IKEA. Event jest częścią kampanii promującej katalog IKEA 2013, a za jego realizację odpowiada agencja K2 we współpracy z Good Looking Studio.
Akcja eventowa rozpoczęła się 31 sierpnia i potrwa do 5 września. Architekci wnętrz odwiedzą m.in. park wodny, szkołę i łódzkie ZOO. Ekipa będzie poruszać się po mieście specjalnie na tę okazję odrestaurowanym kamperem z lat 70-tych XX wieku. Projektantom towarzyszyć będą miejscy animatorzy.
Organizowana przez K2 akcja promuje Festiwal Dobrego Wystroju, który 1 września rozpoczął się w IKEA Port Łódź.
Event jest częścią kampanii wprowadzjącej na rynek najnowszy katalog IKEA, za którą wspólnie odpowiadają K2 oraz Euro RSCG. W projekt zaangażowane są również agencje PR: Questia Communications Management Consultants oraz Telma Group Communications, a także łodzka Mosqito. Za zakup mediów odpowiada MEC.