Logo

Marketing MIX

Posterscope Poland dla TOP SECRET

Rusza kampania Out-of-Home dla TOP SERCET we Wrocławiu, którą zaplanowała i realizuje agencja komunikacji OOH, Posterscope Poland. Celem kampanii jest wzrost świadomości marki wśród grupy docelowej i zwiększenie sprzedaży w sklepach TOP SECRET we Wrocławiu. Lokalizacje dobrane zostały w oparciu o brief klienta oraz na podstawie analizy grupy docelowej marki TOP SECRET z wykorzystaniem badania OCS*.

Swoim zasięgiem kampania objęła okolice 5 galerii handlowych we Wrocławiu, w których znajdują się sklepy TOP SECRET, a także w Centrum Miasta. Nośniki na potrzeby kampanii agencja Posterscope dobrała w oparciu o narzędzia PRISM**. Wybrane formaty to siatki wielkoformatowe, backlighty, frontlighty oraz citylighty w 4 motywach kreatywnych z wykorzystaniem kodów QR odsyłających do bonu rabatowego na zakupy nowej, jesiennej kolekcji w salonach TOP SECRET. Kreację przygotowała Grupa Reklamowa Terytorium.

Kampania OOH potrwa do końca października br. Klient pozyskany został przez agencję Posterscope w wyniku działań New Business.

Top Secret  to marka kierowana do ludzi nowoczesnych, aktywnych, realizujących się zawodowo, żyjących szybko i intensywnie, dla których ubiór ma znaczenie i  jest sposobem wyrażenia własnej niepowtarzalnej osobowości – „Express Yourself”. Kampania kolekcji jesień 2012 – poza lokalnymi działaniami we Wrocławiu – swoim zasięgiem obejmuje działania trade marketingowe, prasę i internet.

* OCS (Out-of-Home Consumer Survey) to wewnętrzne narzędzie planowania kampanii OOH przez Posterscope Poland. Jest zaawansowanym badaniem przeprowadzanym na próbie ponad 1000 osób. Narzędzie oferuje wgląd w zwyczaje konsumentów, ich styl życia, postawy i stosunek do OOH. OCS daje wiedzę na temat tego, jak konsumenci odbierają poszczególne kanały OOH i jaki jest najlepszy czas, miejsce i sposób żeby zaprezentować im dany produkt.

** PRISM (PRISM Map i PRISM Plan): zaawansowane technologicznie narzędzia do planowania kampanii OOH, których głównym zadaniem jest efektywny podział budżetu (planowanie w oparciu o mapę nośników dostępnych w ramach oferty wszystkich dostawców w Polsce i ich specyfikacje techniczne) oraz optymalizacja kampanii w oparciu o takie wskaźniki, jak dane demograficzne, Share of Voice czy Reach.