Na początku września na rynku pojawi się kolejny numer OOH magazine. Sztandardowe tematy tego numeru to:
– największe formaty out of home
– kampanie społeczne
– POS w branży FMCG
– merchandising
– gadżety świąteczne
Przygotowaliśmy także szereg artykułów i wywiadów o rynku i branży
– na temat rynku reklamy i ostatniej kampanii banku PKO rozmawiamy z najlepszym Dyrektorem Marketingu 2011, Tomaszem Marszałłem;
– na temat sytuacji w całej branży reklamowej, planowania kampanii, ambientu w outdoorze oraz nowości w firmie New Public, rozmawiamy z jej Dyrektorem Zarządzającym – Sławomirem Nadolnym;
– o możliwościach i ograniczeniach wytwarzania materiałów POS w technologii IS RELIEF 3D rozmawiamy z Emilem Leszczyńskim, z drukarni Print Point – Druk Cyfrowy Wilanów;
– wywiad z przedstawicielami nowego Zarządu PIAP;
– artykuł dotyczący kampanii informacyjnej twójoutdoor;
– artykuł na temat siły marek;
– elementy przestrzenne na outdoorze – efektywność i potencjał;
Nie zabraknie także newsów ze świata szeroko pojętej reklamy, wojny płci oraz galerii najciekawszych akcji ambientowych ostatniego kwartału.