Logo

Marketing MIX

Całościowe rozwiązanie POS na produkty ekologiczne

Aby uatrakcyjnić wprowadzenie na rynek szerokiego asortymentu drezdeńskiego przedsiębiorstwa, Grupa STI rozwinęła całościowe, szyte na miarę rozwiązanie POS: począwszy od opakowań składanych, aż do rozwiązań store-in-store, które znajdą zastosowanie zarówno w punktach handlu artykułami bio, jak i w sklepie internetowym.

Bag-in- Box

Miesięczna racja soku z aronii została rozlana w 3-litrowe opakowania bag-in-box. Opakowania, wykonane z ekologicznego materiału certyfikowanego FSC, pozwalają potencjonalnemu konsumentowi na dowolne dozowanie świeżego soku każdego dnia. Ponadto, specjalna konstrukcja ze zintegrowanym wentylem zabezpieczającym zawartość przed dostaniem się tlenu, powoduje, iż nawet po otwarciu opakowania, sok nadaje się do spożycia przez kolejne trzy miesiące bez konieczności umieszczania go w chłodnym miejscu.
Obok długiej przydatności do spożycia i wygody podczas dozowania soku, orginalny pomysł opakowaniowy ze zintegrowanym lejkiem spełnia różne wymagania logistyczne, jak również znacząco zmniejsza emisję CO2: waga napełnionego opakowania bag-in-box jest znacznie mniejsza niż waga szklanych butelek. Dodatkowo opakowanie posiada większą wydajność i jest przyjazne dla środowiska naturalnego. Specjalnie wyprofilowane zagięcia boczne przyciągają uwagę potencjalnego klienta do regału zakupowego. Ponadwymiarowe opakowanie o wysokości prawie dwóch metrów zrealizowane przez Grupę STI w cyfrowej serii niskonakładowej, wywołało spore zainteresowanie podczas targów produktów organicznych w Norynberdze w 2012 r.

Opakowanie podarunkowe na zestaw ekologicznych kosmetyków

Zestaw startowy czterech wyśmienitych produktów naturalnej linii kosmetycznej został również adekwatnie zapakowany. Purystyczny kształt opakowania, uszlachetnionego jedynie matowym lakierem, konsekwentnie koncentruje się na właściwym przekazie marki nawiązującej do aronii i jej szlachetnego działania.

Jeden display – wiele możliwości

Aby uzyskać możliwość pozycjonowania różnego rodzaju produktów Aronii w jednym miejscu, Grupa STI stworzyła specjalny display podłogowy. Rozwiązanie oparte na kształcie ¼ palety, dysponuje dwiema połkami nośnymi, na których może się znaleć sześć różnych produktów. Dołączony z tyłu displaya wymienny plakat reklamowy, oraz umieszczony z przodu pojemnik na ulotki informacyjne, dostarczają wystarczającej powierzchni  komunikacyjnej podkreślającej markę i jej przesłanie.