Logo

Marketing MIX

Equinox Polska utrzymuje budżet Amiki

Niezależny dom mediowy Equinox Polska kontynuuje współpracę z producentem sprzętu AGD, firmą Amica. Equinox odpowiadać będzie za opracowywanie strategii mediowych, planowanie oraz zakup mediów.

– Bardzo cieszy nas fakt, że nasze doświadczenie, kompetencje strategiczne i propozycje mediowe przekonały przedstawicieli firmy Amica do tego, aby po raz kolejny powierzyć nam swój budżet reklamowy. Wierzę, że dla obu stron, będzie to inspirująca i owocna współpraca – mówi Maciej Malec, dyrektor zarządzający Equinox Polska.

Equinox Polska zaplanował już najbliższą kampanię wizerunkową sprzętu Amica, której twarzą będzie Agnieszka Radwańska. Kampania ma na celu wzmocnić wizerunek marki Amica jako czołowego producenta zaawansowanego technologiczne sprzętu AGD, który podąża za najnowszymi designerskimi trendami. Działania reklamowe będą miały zasięg ogólnopolski.

Za kompleksową obsługę portfolio marki Amica w dalszym ciągu będzie odpowiadał zespół Michała Kwita, Group Account Directora.