Logo

Marketing MIX

Firma MMD podpisała umowę dystrybucyjną z ViDiS S.A.

Firma MMD, producent i dystrybutor monitorów LCD oraz wyświetlaczy Public Signage marki PHILIPS, zawarła umowę z ViDiS S.A. w zakresie dystrybucji rozwiązań Digital Signage. Współpraca ta ma umożliwić MMD zaprezentowanie oferty wyświetlaczy nowym partnerom handlowym w Polsce, co umocni pozycję wyświetlaczy marki PHILIPS na rynku rozwiązań Digital Signage.

Portfolio ekranów Digital Signage marki PHILIPS, które dostępne będą w ofercie ViDiS S.A. obejmuje monitory, w tym również autostereoskopowe 3D nie wymagające stosowania okularów, wielodotykowe stoły, a także kioski i totemy. Wyświetlacze mają przekątną od 32 do 65 cali oraz mogą być postawione na blacie lub zawieszone na ścianie. Ekrany przystosowane są do pracy 24/7 przy jak najmniejszym zużyciu energii elektrycznej, co potwierdzają certyfikaty  EnergyStar 5.0 oraz RoHS. Monitory wyposażone są również w takie rozwiązania jak SmartInsert (miejsce na umieszczenie odtwarzacza lub komputera mini PC), czujniki temperatury i światła zewnętrznego czy gniazda zgodne ze standardem OPS (Open Pluggable Specification).

„Cieszymy się, że ViDiS S.A. zdecydował się na rozszerzenie portfolio produktów o rozwiązania Digital Signage” – mówi Paweł Ruman, Country Manager w firmie MMD. – „Do nawiązania współpracy niewątpliwie przyczyniło się wieloletnie doświadczenie firmy ViDiS S.A. w dystrybucji sprzętu prezentacyjnego. Szeroka oferta urządzeń AV obejmująca teraz również wyświetlacze marki PHILIPS zapewni kompleksową obsługę klientów ViDiS S.A. Pozwala to oczekiwać obustronnych korzyści z zawartej umowy, w tym zwiększenia obecności monitorów DS marki PHILIPS na polskim rynku.”