Logo

Marketing MIX

Magda Gessler w reklamie kolejnego preparatu Ulgix

Magda Gessler została twarzą kampanii kolejnego produktu marki Ulgix PPF Hasco-Lek S.A. W drugiej połowie września wystartowała kampania Ulgix Wzdęcia Max przygotowana przez Instytut Rozwoju Reklamy na zlecenie producenta marki Ulgix.

Kampania promuje preparat Ulgix Wzdęcia Max, podkreślając jego innowacyjność, bezpieczeństwo w stosowaniu oraz skuteczność działania. Koncepcja kreatywna realizuje założenia komunikacyjne, których celem jest zbudowanie zaufania do marki poprzez jej ekspercki charakter.  

Spot telewizyjny promujący Ulgix Wzdęcia Max został, podobnie jak poprzedni, zrealizowany w scenerii najbliższej wizerunkowi Magdy Gessler, czyli w restauracyjnej kuchni. – Tym razem postawiliśmy przed panią Gessler zadanie opowiedzenia o problemie, który jest powszechny. Ponownie skorzystaliśmy z jej ogromnej wiedzy nie tylko o produktach spożywczych, ale także o ich wpływie na organizm – mówi Krzysztof Klimek, dyrektor kreatywny IRR.

Spot telewizyjny wyprodukowany został przez krakowski dom produkcyjny Film Polska Shots. IRR odpowiada za koncepcję komunikacji, key visuals oraz stronę internetową www.ulgix.pl. Planowanie i zakup mediów klient powierzył domowi mediowemu MEC Polska.

Twórcy:
Strategia: Bartosz Konopka, IRR
Kreacja: Krzysztof Klimek/Marcin Nurkiewicz/Mariusz Pająk, IRR
Obsługa klienta: Monika Frankiewicz, IRR
Produkcja: Maciej Żemojcin, dom produkcyjny Film Polska Shots
Reżyseria: Bartosz Dombrowski
Zdjęcia: Konrad Spyra