Logo

Marketing MIX

Awanse w domu mediowym Mindshare Polska

Małgorzata Bartoszewicz i Anna Nowak (na zdjęciu), pełniące dotychczas funkcje Managerów w domu mediowym Mindshare Polska, od września br. objęły stanowiska dyrektorskie w dziale Exchange.

Pion Exchange, zarządzany przez Joannę Kazak – Partnera Exchange, tworzy zespół ekspertów posiadających szeroką wiedzę z zakresu rynku mediowego oraz planowania i zakupu wszystkich typów mediów. Do zadań działu należy wspieranie zespołów klienckich w tworzeniu najbardziej efektywnych rozwiązań mediowych dla kontrahentów domu mediowego Mindshare, współpraca z partnerami mediowymi oraz negocjacje kosztowe.

Małgorzata Bartoszewicz na stanowisku Directora będzie nadzorować procesy optymalizacji kampanii, analiz efektywności inwestycji oraz prowadzić negocjacje z mediami tradycyjnymi. Dotychczas jako Manager nadzorowała pracę zespołów klienckich. Do nowych obowiązków Anny Nowak należeć będzie natomiast zarządzanie strategiczne procesami planowania i optymalizacji kampanii reklamowych realizowanych online. Anna Nowak jest odpowiedzialna także za implementację narzędzi z zakresu performance marketingu i audience planningu oferowanych przez spółki należące do struktury negocjacyjnej GroupM (Quisma Polska i Xaxis Polska).  

Anna Nowak w ostatnim czasie pełniła obowiązki Interaction Managera w pionie Exchange, odpowiadając za nadzór strategiczny i doradztwo w zakresie planowania oraz optymalizacji kampanii reklamowych w mediach online. Z Mindshare Polska jest związana od 2003 r. Podobnie jak Małgorzata Bartoszewicz, przeszła
przez wszystkie szczeble kariery, gromadząc doświadczenie począwszy od Junior Media Plannera. W swojej karierze zawodowej zarządzała również jednym z zespołów klienckich realizujących kampanie reklamowe m.in. dla firm Ford, Volvo, Mazda, Groupe SEB czy MetLife Amplico. Była odpowiedzialna także za szeroko zakrojone projekty mediowe dla firm, takich jak Nike, BP, Castrol, Gilette czy PLL LOT.  

Małgorzata Bartoszewicz z Mindshare jest związana od 2005 r. Swoją karierę w strukturach firmy zaczęła jako Junior Media Planner w dziale Performance & Entertainment, awansując następnie na pozycję Managera w pionach Client Leadership i Exchange. Zrealizowała kilkadziesiąt projektów komunikacyjnych m.in. dla marek takich, jak: HSBC, Randstad, Grupa RMF, Mattel, Dyson, Franke, Hoop, PFRON oraz SPI.