21 listopada podczas Międzynarodowych Targów RetailShow odbędzie się kolejna edycja Konkursu POS STARS. Konkurs ma na celu wybór najlepszych displayów 2012 roku. Jest to najważniejsze wydarzenie, które jest dedykowane branży POS w drugiej połowie roku. Display’e można zgłaszać do 26 października.
Udział w konkursie mogą brać producenci materiałów POS, Agencje Reklamowe, Drukarnie Wielkoformatowe, Agencje PR, a także Klienci Finalni, którzy chcą pochwalić się kreatywną, niebanalną kampanią w miejscu sprzedaży. Realizacje można zgłaszać w 12 kategoriach:
1. Napoje & Żywność,
2. Alkohol & Tytoń,
3. Kosmetyka,
4. Elektronika,
5. Finanse – NOWA
6. Motoryzajca – NOWA
7. Digital POS,
8. Design Roku,
9. Display'e kartonowe,
10. Display'e naladowe
11. EURO 2012 – NOWA
12. Przemysł – NOWA
Spośród zgłoszonych projektów profesjonalne jury wybierze TOP display'e, które otrzymują główną nagrodę. Organizator, OOH magazine, przyznaje więc 12 głównych nagród oraz jedno prestiżowe wyróżnienie jakim jest Grand Prix. W tym roku display’e będą oceniać: Piotr Łysak (Prezes Stowarzyszenia IAA), Jacek Maciejewski (Execuitve Creative Director HAVAS ENGAGE), Grzegorz Osóbka (CEO UMBRELLA MARKETING GROUP), Andrzej Pągowski (dyrektor kreatywny i właściciel firmy Kreacja Pro), Renata Zielińska i Wojciech Sieradzki (visual merchandiser manager, Merczendajzerzy.pl) oraz Andrzej Kownacki (Creative Director San Markos).
Ogłoszenie wyników oraz wręczenie nagród będzie miało miejsce podczas wieczornej gali organizowanej przez tragi Retail Show w dniu 21.11.2012.
Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.oohmagazine.pl/posstars/