Logo

Marketing MIX

Awanse w zespole Havas Engage Warsaw

Zmiany na stanowiskach w agencji Havas Engage Warsaw (dawniej Euro RSCG 4D) należącej do sieci Havas Worldwide w Polsce. Sylwia Ziemacka (na zdjęciu) objęła funkcję new business directora, a jej miejsce na stanowisku event directora agencji zajęła Kama Kowalczyk, dotychczas senior event manager w Havas Engage Warsaw.

Zadaniem kierującej dotychczas działem eventowym Sylwii Ziemackiej na nowo utworzonym stanowisku new business directora będzie rozbudowa portfolio klientów Agencji w obszarach experience marketingu, event marketingu, shopper & retail marketingu oraz graphic design. Jednocześnie Ziemacka będzie blisko współpracować z zarządem Havas Worldwide Warsaw.

Kama Kowalczyk po objęciu stanowiska account directora będzie odpowiadać za zespół realizujący działania eventowe dla obecnych klientów Havas Engage Warsaw i wzmacniać tym samym jedną z czterech kluczowych specjalizacji agencji – event marketing.

Sylwia Ziemacka i Kama Kowalczyk mają bogate doświadczenie zawodowe. Obie są związane z Havas Engage Warsaw od 2007 roku. Sylwia Ziemacka, zajmując przez ostatnie pięć lat stanowisko event directora, rozwijała zespół eventowy i z powodzeniem poszerzała portfolio nowych klientów. W 2010 roku nominowana do prestiżowej nagrody „Osobowość Roku MICE Poland” przyznawanej osobom z branży eventowej wyróżniającym się profesjonalizmem i skutecznością oraz zaangażowaniem w rozwój polskiego przemysłu spotkań. Ukończyła Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej z tytułem magistra psychologii społecznej.

Kama Kowalczyk w ciągu ostatnich lat realizowała wiele strategicznych projektów eventowych dla kluczowych klientów agencji. Podczas UEFA Euro 2012 zarządzała aktywacją marki Coca-Cola we wszystkich oficjalnych strefach kibica i na stadionach w Polsce i na Ukrainie. Jest absolwentką wydziału produkcji  Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej w Łodzi.