Logo

Marketing MIX

CBM Instytut Cityboard Media

Już w najbliższym tygodniu – 16 października – będzie mieć miejsce kolejna konferencja organizowana przez firmę Cityboard Media. Goście spotkania będą mogli wysłuchać wykładów na temat customer experience.

Najbliższe spotkanie rozpoczyna nowy cykl konferencji i seminariów w ramach działającego w CBM Instytutu Cityboard Media. Tym razem organizatorzy przygotowują wykłady i prelekcje dotyczące najnowszych trendów konsumenckich na świecie. Przybliżenie tych zagadnień ma ułatwić wszystkim związanym z marketingiem, reklamą oraz sprzedażą sprawne funkcjonowanie na rynku oraz wspomóc procesy planowania kampanii promocyjnych oraz reklamowych tak, by przynosiły one zamierzone rezultaty.

W XXI wieku sama reklama to zbyt mało dla utrzymania wysokiej pozycji marki na rynku. Aby zatrzymać konsumenta, trzeba zrobić coś więcej – wzbudzić w nim pozytywne emocje w taki sposób, by chciał do nas wracać. Temu właśnie służą działania prowadzone w ramach nowego w marketingu trendu – customer experience.

O zmieniających się zwyczajach konsumentów oraz wpływie emocji na ich decyzje opowie podczas swojego wykładu gość specjalny konferencji – prof. Dariusz Doliński, wykładowca w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.

Więcej informacji na stronie: www.cityboard.pl/portal/centrum-informacji/aktualnosci/instytut-zaproszenie

Konferencja jest bezpłatna – wymagana rejestracja mailowa: instytut@cityboard.pl