Logo

Marketing MIX

Mumio znika z reklam

Agencja Change Communications Warsaw przejmuje od PZL obsługę reklamową sieci Plus w zakresie ATL. Nowa kampania będzie utrzymana w nowym formacie kreatywnym, już bez udziału kabaretu Mumio.

Change Communications Warsaw wywalczyła obsługę Plusa w zakresie kreacji i realizacji ATL-owych kampanii reklamowych w przetargu prowadzonym od marca br. Polkomtel uzasadnia, że „zaprezentowana przez tę agencję strategia i ogólna koncepcja kreatywna w największym stopniu odpowiadały oczekiwaniom co do nowego sposobu komunikacji marki Plus”. Operator nie informuje, które inne agencje brały udział w tym przetargu ani na jak długo podpisano umowę z Change Communications.

Poprzednio reklamy Plusa przez prawie dekadę przygotowywała agencja PZL. Od 2005 roku w kampaniach sieci występowali członkowie kabaretu Mumio. Reklamy z ich udziałem były utrzymane w żartobliwej, lekko absurdalnej konwencji i szybko stały się popularne, m.in. dzięki zabawnym grepsom i powiedzonkom. Ogółem kabaret wystąpił w ponad 100 spotach Plusa. Niektóre z nich zostały nagrodzone w konkursach KTR i Effie.