Logo

Marketing MIX

FLOGOS™ z oficjalnym przedstawicielstwem w Europie

Ekologiczne, latające logotypy z piany od kwietnia tego roku mają oficjalnego przedstawiciela na wszystkie rynki europejskie oraz są dostępne w sprzedaży. Wynalazek amerykanów był co prawda dostępny w kilku krajach Europy od 2009 roku, jednak z różnych względów nikt w Polsce nie zdecydował się na otwarcie oddziału FLOGOS w Polsce.

Wraz z wprowadzeniem nowej generacji generatorów Flogos – Flogos lite, narzędzie to stało się szerzej dostępne dzięki znacznemu zmniejszeniu rozmiaru maszyn, oraz większemu zautomatyzowaniu ich pracy. Generacja lite jest przeznaczona do komercyjnej sprzedaży od tego roku. W związku z spodziewaną zwiększoną ilością zamówień zaistniała potrzeba ułatwienia zakupu potencjalnym nabywcom. Przedstawicielstwo Flogos na rynki Europy podjęła bawarska spółka element-events GmbH.

„Z marką Flogos jesteśmy związani od 2009 roku, co czyni nas jedną z pierwszych firm w Europie które postanowiły włączyć Flogos do swojej oferty. Na naszym rynku Flogos odniosły ogromny sukces i po tych 3 latach możemy zdecydowanie powiedzieć, że mamy największe doświadczenie w tej części świata. Dlatego też to nam przypadł zaszczyt reprezentowania i rozwijania tej marki na naszym kontynencie” mówi prezes element-events GmbH, Florian Gnan.

Firma na ten rok zaplanowała działania zwiększające rozpoznawalność marki i popularyzujące to innowacyjne podejście do reklamy zewnętrznej. Na przestrzeni września i października Flogos można było zobaczyć na prestiżowym turnieju golfa Deutsche Bank Wrocław Open gdzie Flogos Europe było jednym z sponsorów, na targach Event w Warszawie oraz targach EAS w Berlinie.

Flogos lite są odpowiedzią na sygnały z rynku, które spływały do Bawarczyków na przestrzeni ostatnich dwóch lat. Obsługa eventów poza granicami Niemiec była zazwyczaj zbyt kosztowna by zmieścić się w budżecie zaplanowanym na kampanię. Teraz każdy może kupić generatory Flogos i mieć je u siebie w ciągu dwóch tygodni.   Warto wspomnieć o tym, że Flying Logos są coraz częściej doceniane również poza branżą eventowa i reklamową. Od niedawna Flogos do swojej oferty sponsoringowej włączyło kilka klubów piłkarskich, a kampania społeczna z ich wykorzystaniem nagrodzona została w tym roku złotym i brązowym lwem na festiwalu reklamy w Cannes.