Logo

Marketing MIX

Kampania wizerunkowa piwa Książęce (wideo)

Trwa kampania wizerunkowa piwa Książęce z portfela lidera polskiego rynku piwa, Kompanii Piwowarskiej. Rozpoczęła się emisja drugiego spotu reklamowego piwa Książęce. Po Czerwonym Lagerze wsparcie otrzymuje teraz drugie z Kolekcji Piwnych Specjalności Książęcego piwo Złote Pszeniczne. To część trwającej od października kampanii wizerunkowej tej nowej marki premium. Każdy ze spotów odkrywa tajemnicę wyjątkowego charakteru jednego z trzech rodzajów Książęcego – Czerwonego Lagera, Złotego Pszenicznego oraz Ciemnego Łagodnego. Działania prowadzone są również w Internecie ze szczególnym naciskiem na social media. Całości dopełniają materiały POS w punktach sprzedaży i działania handlowe oraz działania PR.  

Spot odkrywający przed widzami tajemnicę wyjątkowego charakteru Złotego Pszenicznego tak jak poprzedni prezentujący Czerwonego Lagera został nakręcony w historycznej ale działającej do dziś warzelni Tyskich Browarów Książęcych. W spocie ponownie spotkały się dwie postaci – Książę oraz technolog Tomasz. Książe roztacza wizję w której na „wzburzonym morzu” pszenicy z mgły wyłania się  statek, tłumacząc tym samym mętność piwa Złotego Pszenicznego. Natomiast Tomasz wyjaśnia skąd bierze się ta cecha piw pszenicznych – „Pszeniczne jest naturalnie mętne, gdyż jest niefiltrowane”. Spot emitowany będzie przez najbliższe 2 miesiące w największych stacjach telewizyjnych.

Książęce to nowa marka premium w portfelu Kompanii Piwowarskiej, która zadebiutowała na rynku w lipcu br. Piwo to zostało stworzone z myślą o konsumentach poszukujących nowych piwnych doznań. Kolekcję Piwnych Specjalności Książęcego tworzą trzy piwne style o zbalansowanym smaku: Czerwony Lager, Ciemne Łagodne i Złote Pszeniczne. Trzy warianty Książęcego wpisują się w aktualny trend rozwoju nietypowych gatunków piwa, który obecnie notuje największą dynamikę sprzedaży. Książęce jako pierwsze piwo w Polsce oferuje bogactwo różnorodnych doświadczeń piwnych: od doskonałego smaku, poprzez rytuał serwowania aż do piwnych kulinariów.

Za kreację i realizację spotu TV odpowiada agencja Havas Worldwide (dawniej Euro RSCG). Produkcją zajęło się studio OTO Film. Za animację odpowiada Platige Image a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.