Logo

Marketing MIX

Nowe rozwiązanie POS dla L’Oréal Paris

Centralną częścią displaya jest ponadywmiarowej wielkości mascara „Volume Million Lashes” w kolorze szlachetnej czerni z atrakcyjną nakrętką kaszerowaną złotą folią. Projekt i kształt displaya, wykonanego całkowicie z tektury falistej i kartonu, podkreślają wysokie wymogi maskary. Spojrzenie Jenifer Lopez natomiast, przyciąga wzrok przechodniów z najdalszych części supermarketów.

Mascara, płyn do demakijażu i eyeliner prezentowane są w centralnej części displaya w formie półokręgów, których otwarta forma zachęca potencjalnego klienta do wypróbowania produktu. Zintegrowane w displayu trzy tacki nośne mogą być dowolnie zatowarowane.

W zależności od potrzeb na displayu mogą być więc umieszczone trzy różne produkty tj. mascara, płyn do demakijażu lub eyeliner, albo też jeden wybrany. Display o wymiarach ¼ europalety dostarczany jest do supermarketów w formie złożonej. W celu uatrakcyjnienia rozwiązania, również paleta została dopasowana kolorystycznie do reszty rozwiązania.

Już od października 2012 display będzie dostępny w działach kosmetycznych dużych domów towarowych i marketów drogeryjnych.

Display został zaprojektowany przez STI Group .