Logo

Marketing MIX

Display STI Group dla Hasbro

Zaprojektowana w kolorze szlachetnej czerni luksusowa gra planszowa wytwarza atmosferę ekstrawagancji, samym zaś uczestnikom daje poczucie udziału w unikatowym projekcie. W celu jej adekwatnej prezentacji w sklepach dedykowanych branży zabawkarskiej, STI Group zaprojektowała wysokiej jakości tekturowe rozwiązanie POS, które doskonale podkreśla wysoką jakość gry firmy Hasbro.

Szczególnym elementem displaya przyciągającym uwagę potencjalnego klienta jest trójwymiarowy diament umieszczony na szczycie rozwiązania. Ponadto podjęcie decyzji zakupowej stymuluje również samo pudełko. Jego ukośne pozycjonowanie na displayu umożliwia klientowi wgląd w jego zawartość, a tym samym zaprasza do wypróbowania produktu.

Dodatkowo w displayu zintegrowane są elementy podświetlane. Dzięki możliwości wykorzystania małych, płaskich baterii, display może być umieszczony w dowolnym miejscu supermarketu, bez konieczności podłączania go do dodatkowego źródła energii. Zgodnie z maksymą, iż światło przyciąga wzrok, display generuje najwyższe zainteresowanie w supermarkecie.

Umieszczony na boku displaya, uroczy Pan Monoploy wzmacnia rozpoznawalność marki i może być, w zależności od zaistniałych potrzeb, albo przytwierdzany do displaya albo też aranżowany jako dodatkowa dekoracja markowa w innym miejscy supermarketu.