Logo

Marketing MIX

„Siła jest w Tobie” – siatkarki reklamują Ibuprom Max (wideo)

Dla marki Ibuprom Max opracowany został nowy koncept strategiczny zatytułowany „Siła jest w Tobie”. Pierwszą odsłoną nowej platformy komunikacji marki jest spot reklamowy z udziałem trenerki Agaty Szustowicz, która uosabia wszystkie wartości, na których opiera się strategia komunikacyjna.  Celem nowej kampanii jest wzmocnienie wizerunku Ibupromu Max jako marki skierowanej do wszystkich tych, którzy są zdeterminowani, by w życiu osiągać sukcesy i mimo chwilowych słabości lub niepowodzeń finalnie zawsze osiągają swój cel. Realizując nową kampanię, marka chce budować w konsumentach silne przekonanie, że każdy z nas ma wewnętrzną siłę, by radzić sobie z wyzwaniami. Ibuprom Max inspiruje, by stawiać czoło codziennym przeciwnościom, by pokonywać ból i nie poddawać się.

Jednym z głównych elementów kampanii jest 45‘’spot telewizyjny, który przedstawia historię siły charakteru. Aby emocje prezentowane na ekranie były wiarygodne i prawdziwe, casting na głównych bohaterów filmu przeprowadzono w dość nietypowy sposób. Do współpracy zaproszono ponad 100 młodych siatkarek z całej Polski, które miały wziąć udział w eliminacjach do specjalnych zawodów. Jeszcze przed rozpoczęciem produkcji, podczas specjalnych treningów pod okiem profesjonalnej trenerki Agaty Szustowicz, dziewczyny konkurowały o miejsce w głównym składzie. W trakcie przygotowań wyłoniliśmy najsilniejsze zawodniczki i w taki sposób dziewczyny stworzyły zgrany zespół, który dzięki wewnętrznej sile swojej trenerki, gotowy był stawić czoła każdemu przeciwnikowi, pokonywać swoje słabości i osiągnąć upragniony cel.

Agencja LOWE GGK jest odpowiedzialna za koncept strategiczny i kreatywny  – działania ATL i Digital (w tym komunikacja w mediach  społecznościowych). Za reżyserię odpowiedzialny był Marek Dawid, zaś za produkcję – Garaż. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.