Logo

NowościWielki Format

Targi POLIGRAFIA 2013 i EURO-REKLAMA

Co dwa lata na wiosnę Poznań zmienia się w centrum spotkań profesjonalistów związanych z branżami poligraficzną i reklamową. W dniach 21-24 maja 2013 roku pawilony Międzynarodowych Targów Poznańskich ponownie wypełni zapach i dźwięk pracujących maszyn drukarskich prezentowanych przez wystawców targów POLIGRAFIA. Ciekawe rozwiązania z zakresu BTL, nośników reklamowych i artykułów promocyjnych będzie można obejrzeć na targach EURO-REKLAMA.

W 2011 roku ekspozycję blisko 400 wystawców z 27 krajów obejrzało 13 tys. zwiedzających z Polski i zagranicy. Równoległe spotkanie obu branż pozwala wykorzystać efekt synergii i kompleksowo zaprezentować potencjalnym nabywcom ofertę obu rynków – mówi Piotr Kamiński, dyrektor projektów. Spodziewamy się więc, że propozycja tak bardzo zbliżonych do siebie, a w wielu miejscach nierozerwalnie ze sobą połączonych sektorów przyciągnie do nas wielu profesjonalistów.

POLIGRAFIA i EURO-REKLAMA stanowią doskonałą okazję do poszerzenia swojej wiedzy z zakresu technologii poligraficznych, marketingu i reklamy. W ramach przyszłorocznego spotkania nie zabraknie ciekawych seminariów, pokazów i prezentacji rynkowych premier.

Organizatorzy zachęcają do udziału w majowych wydarzeniach. Termin zgłoszeń wyznaczono na 7 grudnia br. Wszelkie niezbędne informacje można pobrać ze stron internetowych z zakładki Informacje dla wystawców.

Więcej informacji na www.poligrafia.mtp.pl i www.euro-reklama.pl