Logo

Marketing MIX

Praca Polaka wykorzystana w międzynarodowej kampanii Fotolii

Praca Sebastiana Powszuka, młodego grafika, samouka, została wykorzystana w ogólnoświatowej kampanii reklamowej, wartej ponad 750.000 zł. Polak wygrał międzynarodowy konkurs graficzny Fotolia TEN. Jego pracę, której tematem przewodnim jest „Podróż”, będą mogli teraz zobaczyć miłośnicy sztuki cyfrowej na całym świecie.

Praca polskiego grafika zostanie opublikowana w najważniejszych światowych tytułach branży cyfrowej, w ramach międzynarodowej kampanii serwisu Fotolia o wartości ponad 750.000 zł. Jest to nagroda główna, którą Sebastian wygrał w prestiżowym konkursie graficznym Fotolia TEN, który zamykał 1 Sezon Kolekcji TEN. Każdy entuzjasta sztuki cyfrowej miał okazję zmierzyć się z 10 oryginalnymi artystami z Kolekcji TEN, poprzez zgłoszenie swojej własnej pracy na jeden, lub więcej tematów poruszonych w projekcie. Kolekcja TEN to kreatywny projekt promujący sztukę cyfrową do celów edukacyjnych oraz społecznościowych. Idea projektu polegała na współpracy z 10 znanymi i cenionymi artystami, których prace były oferowane do pobrania bezpłatnie (24h) przez kolejnych 10 miesięcy, począwszy od grudnia 2011 roku. Do konkursu zgłoszono ponad 1260 prac z całego świata, z których jury składające się z uznanych w branży ekspertów wybrało właśnie pracę Polaka. W Polsce zwycięską pracę możemy już zobaczyć, w reklamie Fotolii, m.in. w pismach dla grafików, w tym w Computer Arts i Practical Photoshop Polska.

– Cieszymy się, że to właśnie Polak wygrał w konkursie Fotolia TEN i jego praca jest twarzą naszej międzynarodowej kampanii. Dzięki temu Sebastian będzie miał szansę pokazać swój talent szerszej publiczności. I taki właśnie był cel tego konkursu i głównej nagrody – promocja młodych, jeszcze nieodkrytych talentów. Już w styczniu 2013 roku rusza 2 Sezon Kolekcji TEN, dzięki któremu młodzi adepci sztuki graficznej będą znowu mieli szansę podpatrzeć warsztat najlepszych w branży – mówi Beata Jaroszewska, dyrektor operacyjny serwisu Fotolia w Polsce.