Logo

Marketing MIX

STI Group dla marki El Sol

STI Group zaprojektowała dysplay dla marki El Sol. Niepowtarzalny kształt rozwiązania w formie ponadwymiarowej butelki na wino przyciąga wzrok potencjalnego klienta z najdalszych części supermarketu. Jego elegancka i otwarta konstrukcja natomiast umożliwia dostęp do eksponowanych win z czterech stron displaya. Całość uzupełnia charakterystyczne białe logo marki El Sol, które szczególnie mocno podkreślone na ciemnym tle displaya gwarantuje wysoką widoczność marki w punkcie sprzedaży.

Display wykonany z elementów drewnianych w kolorze ciemnej śliwki doskonale wpisuje się w filozofię ekologicznego rozwiązania: nie tylko bowiem może być on wykorzystywany do długoterminowego i wielokrotnego użycia, ale również może być łatwo poddany obróbce recyklingowej.

Wysoce stabilny, czteropółkowy display dostarczany jest do supermarketów w formie złożonej na gotowo, gdzie w prosty i łatwy sposób jest zatowarowywany 80 butelkami wina przez zespół merchandisingowy firmy Ambra.

Jak podkreśla Pan Maciej Poczekaj, Product Group Manager w firmie Ambra „oryginalna forma prezentacji wina marki El Sol, rzeczywiście przyczyniła się do jej większej rozpoznawalności, a co najważniejsze, do długookresowego wzrostu sprzedaży oraz zysków”.