Od końca listopada adidas prowadzi globalną kampanię świąteczną wspieraną przez światowe gwiazdy sportu oraz ikony pop-kultury takie jak Snoop Lion czy David Beckham. Sercem akcji jest nowoczesna facebookowa aplikacja z filmem “Wigilijna przestroga Ebenezera Snoopa “. Po jego obejrzeniu użytkownicy mogą sprawdzić, czy są gburami podobnymi do głównej postaci oraz ewentualnie odkupić swoje winy na portalu społecznościowym.
Snoop Lion oraz doskonale znany skateboardowiec Mark Gonzales przeprowadzają widzów przez ilustrowany świat stworzony przez J.J. Seldemaier’a, legendarnego rysownika i producenta m.in. serii Beavis&Butthead. “Wigilijna przestroga Ebenezera Snoopa” jest oparta na motywach z “Opowieści wigilijnej” Karola Dickensa. Główny bohater konfrontuje się z duchami przeszłości (w tej roli doskonale znany były tenisista Stan Smith), teraźniejszości (tutaj David Beckham) i przyszłości (koszykarz Chicago Bulls Derrick Rose i piosenkarka Rita Ora). W filmie wystąpiły także gwiazdy takie jak:projektant Jeremy Scott, koreański zespół 2NE1, raper BoB, dj i producent Steve Aoki, snowboardowiec Jake Blauvelt oraz wiele, wiele innych gwiazd sportu i estrady. Polskim akcentem kampanii jest tenisistka Caroline Wozniacki.
Po zakończeniu filmu aplikacja na facebooku analizuje aktywności użytkownika i na ich podstawie tworzy personalizowaną wizję przyszłości. Może się okazać, że Snoop nie jest jedynym gburem w te Święta. Każdy otrzymuje szytą na miarę wiadomość video od Ebenezera Snoopa. Na koniec adidas oferuje możliwość odkupienia swoich win poprzez wysłanie świątecznych pozdrowień do znajomych.
Kampania spaja to tradycję z nowoczesnością. Z jednej strony sięga po sportowców z dawnych lat np. Stana Smitha, a z drugiej promuje gwizdy przyszłości np. koreański zespół 2NE1; zachęca też do wysyłania kartek świątecznych, ale z użyciem niekonwencjonalnej i zaawansowanej technologicznie aplikacji w serwisie społecznościowym. Łączenie klasyki i nowoczesności to jeden z najważniejszych kierunków rozwoju marek adidas.