Do inicjatywy twójoutdoor.pl, przybliżającej małym i średnim przedsiębiorstwom zalety reklamy zewnętrznej, dołączył Jet Line.
Realizowana na nośnikach typu frontlight 6×3 m, 12×3 m oraz 12×4 m w miastach liczących powyżej 100 tysięcy mieszkańców inicjatywa twójoutdoor.pl otrzymała znaczące wzmocnienie – do projektu dołączyła realizująca już od 18 lat kampanie reklamowe na polskim rynku outdoorowym firma Jet Line.
Jet Line specjalizuje się w obsłudze kampanii reklamowych wykorzystujących najskuteczniejszą formę outdooru, czyli wielkoformatowe nośniki reklamy zewnętrznej. Firma jest m.in. właścicielem ogólnopolskiej sieci tablic Motorway 12×4 m oraz nośników mobilnych typu MobiJet (auta reklamowe o powierzchni 6×3 m) i JetBike (rowery reklamowe z trzema powierzchniami CLP).
"Jesteśmy jedną z pierwszych w Polsce firm zajmujących się wielkoformatową reklamą zewnętrzną i stale chcemy popularyzować pozycję outdooru jako skutecznego i dostępnego dla wszystkich medium reklamowego. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na dołączenie do inicjatywy twójoutdoor.pl, która świetnie obrazuje zalety tej formy reklamy." – mówi Agnieszka Maszewska, PR Manager Jet Line. "Spotkanie dwóch zaangażowanych w kreowanie wizerunku marketingowców po prostu musiało zaowocować nawiązaniem współpracy. Niezmiernie się cieszymy, że firma o tak dużym doświadczeniu w branży reklamy zewnętrznej zdecydowała się dołączyć do inicjatywy twójoutdoor.pl i wesprzeć ją swoją wiedzą. Jesteśmy pewni, że już niebawem będziemy mogli się pochwalić efektami współpracy, które będzie można zobaczyć na ulicach polskich miast " – podkreśla Kamila Rudnik, Specjalista ds. Public Relations Cityboard Media.
Więcej informacji dostępnych jest na platformie internetowej pod adresem www.twójoutdoor.pl, na której znaleźć można wiele istotnych faktów dotyczących outdooru, jego wysokiej skuteczności oraz korzyści płynących z wykorzystania tego medium w kampaniach reklamowych. Ponadto strona zawiera konkretne case studies z zakresu współdziałania najstarszego i najnowszego medium reklamowego, czyli outdooru i Internetu. Twójoutdoor.pl jest również obecny na Facebooku – www.facebook.com/twojoutdoor.
Projekt twójoutdoor.pl wystartował w listopadzie 2011 roku z inicjatywy Cityboard Media oraz Ströer Media a kampania twójoutdoor.pl realizowana pod hasłem "Pokaż się!" dotychczas przeprowadzona została w trzech odsłonach. Pierwszemu etapowi inicjatywy twójoutdoor.pl towarzyszyło sześć projektów plakatów posługujących się hasłami przedstawiającymi wybrane zalety reklamy zewnętrznej. W drugiej części kampanii zaprezentowano pięć haseł promujących biznesowe aspekty reklamy zewnętrznej. Trzeci etap pokazywał, że niezależnie od rodzaju branży i charakteru prowadzonej działalności reklama zewnętrzna jest skuteczna dla każdego rodzaju biznesu. Zwieńczeniem trzech etapów inicjatywy twójoutdoor.pl był skierowany do studentów uczelni wyższych konkurs "Pokaż się!", który miał na celu pokazanie wysokiej skuteczności reklamy zewnętrznej. Inicjatywa twójoutdoor.pl spotkała się z zainteresowaniem ze strony redakcji oraz serwisów branżowych a informacje o jej kolejnych etapach zaowocowały licznymi publikacjami mediowymi.