Logo

Marketing MIX

Nikon: Konkurs na koszulkę Krzysztofa Ignaczaka

Ruszył konkurs na najlepszy projekt koszulki Krzysztofa Ignaczaka, organizowany wspólnie przez Nikon Polska i zespół Asseco Resovia. Do wygrania są aparaty fotograficzne oraz klubowe koszulki. W zwycięskiej koszulce “Igła” będzie występował w następnym sezonie.

W ramach wspólnych działań Nikon Polska z męską drużyną piłki siatkowej – Asseco Resovia Rzeszów, na fanpage’u firmy zostanie uruchomiona aplikacja konkursowa „Zaprojektuj koszulkę Igły”. To już drugi sezon, w którym kibice mają szansę zobaczyć libero drużyny w koszulce własnego projektu.

W zeszłym roku konkurs cieszył się bardzo dużą popularnością, dlatego tegoroczna edycja przeprowadzona będzie w 5-ciu dwutygodniowych odsłonach. W każdej z nich, autor najlepszego projektu nagrodzony zostanie aparatem Nikon COOLPIX L610, a kolejne 3 najciekawsze prace wyróżnione zostaną nagrodami w postaci koszulek klubowych. Wyboru projektów koszulek dokona sam Krzysztof Ignaczak.

„Zeszłoroczne propozycje koszulek były bardzo różnorodne jeśli chodzi o kolorystykę i wykorzystane motywy – począwszy od symboli Rzeszowa, aż po wizerunek Wilka – maskotki drużyny. Mamy nadzieję, że również i tym razem kibice zaskoczą nas pomysłowością i kreatywnością nadesłanych projektów” – powiedział Jan Przybysz, specjalista ds. produktu Nikon Polska.

„Konkurs jest dowodem na to, że sympatykom Asseco Resovii oraz talentu „Igły” nie brakuje umiejętności plastycznych i oryginalnych pomysłów. Jeśli tegoroczna edycja będzie równie udana jak poprzednia, to nic nie stoi na przeszkodzie, aby Krzysiek miał do dyspozycji więcej wzorów koszulek. Dziękujemy też firmie NIKON za zaangażowanie przy tym projekcie, a uczestnikom życzymy dobrej zabawy i wygrania rewelacyjnych aparatów” – dodaje Bartosz Górski, Wiceprezes Zarządu Asseco Resovii Rzeszów.

Źródło: Nikon