BE Media biuro reklamy, które jako pierwsze na rynku wprowadziło autorską dedykowaną platformę do planowania i zarządzania kampaniami reklamowymi na nośnikach DOOH wprowadza nowe funkcjonalne narzędzia geolokalizacyjne.
Do tej pory intuicyjność Platformy Mediowej DOOH, jej funkcjonalność oraz swoboda w poruszaniu dawała możliwość dopasowania kampanii do założonych celów, strategii oraz wysokości budżetu. Zebranie kilkuset dostawców oraz kilkudziesięciu tysięcy nośników dooh do jednego systemu spowodowało skrócenie czasu planowania oraz zakupu mediów.
Poza dokładnym wyborem nośników: wielkością, niezależną oceną techniczną, funkcjonalnością oraz lokalizacją nośników nowe narzędzie geolokalizacyjne ma na celu dokładne określenie odległości i położenie od konkretnych punktów sprzedażowych, oraz graficzne przedstawienie odległości na mapie.
– Nowe narzędzie, które zintegrowaliśmy do autorskiej platformy DOOH zostało wprowadzone z powodu zapytań, które spływały od klientów z prośbą o przedstawienie dokładnych odległości nośników od wyznaczonych punktów i przedstawienie ich na mapie – powiedziała Joanna Pełech, prezes zarządu Blue Eyes Media.
Ze względu na niezwykle rozdrobniony rynek mediów cyfrowych odnalezienie interesujących klienta lokalizacji może zajmować długie godziny. Swoisty geolokalizator pozwoli na przygotowanie w krótkim czasie kompleksowego zestawienia mediów.
Biuro reklamy BE Media jako niezależny broker nośników DOOH wprowadził określone standardy przy zakupie, sprzedaży i planowaniu mediów za pomocą specjalistycznej Platformy Mediowej.