Dom mediowy Mindshare Polska wygrał przegląd ofert na obsługę mediową spółki Aflofarm. Agencja, podobnie jak w minionych latach, będzie odpowiadała za kompleksowe planowanie, zakup oraz optymalizację kampanii telewizyjnych promujących produkty Aflofarm w 2013 r.
– Z satysfakcją i radością przyjęliśmy informację, iż budżet reklamowy spółki Aflofarm będzie w 2013 roku nadal zarządzany przez dom mediowy Mindshare Polska. Mimo długich i intensywnych negocjacji kosztowych, cieszymy się z faktu, że największy polski reklamodawca podjął decyzję o dalszej współpracy reklamowej z naszym domem mediowym – powiedział Adrian Kawecki, Prezes Zarządu domu mediowego Mindshare Polska.
Zgodnie z przyjętą strategią komunikacji, wiodącym medium kampanii reklamowych produktów spółki Aflofarm będzie telewizja. Do zadań domu mediowego Mindshare niezmiennie należeć będzie planowanie, zakup oraz optymalizacji telewizyjnych kampanii reklamowych Aflofarm. Umowę na obsługę mediową podpisano do końca 2013 r.