Logo

Marketing MIX

Rossmann przygotował kolejny kalendarz z pracownicami

Po raz czwarty Rossmann przygotował wewnętrzny kalendarz ze zdjęciami pracownic firmy w stylizacjach nawiązujących do czterech pór roku.

– Jesteśmy firmą drogeryjną, a zdecydowana większość naszych klientów i pracowników to kobiety. Dlatego projekt wpisuje się idealnie w naszą strategię komunikacji – przekonuje Marek Maruszak, Prezes Zarządu firmy Rossmann.

12 modelek wybrano spośród prawie 200 zgłoszeń. Pracownice Rossmanna prezentują różne odsłony makijażu na każdą porę roku. Danej aurze zostały zadedykowane trzy stylizacje. W tym roku niespodzianką dla posiadaczy kalendarza są zawarte w nim praktyczne informacje dotyczące tego, w jaki sposób dobierać makijaż do danego typu urody – wszystko pokazane na przejrzystych graficznych szkicach.

Kulisy produkcji kalendarza można znaleźć na oficjalnym profilu Rossmanna na portalu Pinterest. Sesja making-off, a także zdjęcia z drukarni dostępne są pod adresem: www.pinterest.com/rossmannpolska.

Koncepcję kreatywną kalendarza stworzyło Biuro Oryginalnych Rozwiązań. Fotografie wykonał Wojciech Olszanka.