Logo

Marketing MIX

Fiore light – lekkość smaku, przyjemność chwili

Fiore, pierwsza marka alkoholowa kierowana tylko do kobiet, po raz kolejny zaskakuje swoje konsumentki. Tym razem na czas karnawałowych zabaw i przyjacielskich noworocznych spotkań, wprowadza  absolutnie nowatorską propozycję – szampański koktajl Fiore w wersji light, w dwóch najlepiej sprzedających się smakach marki: truskawkowym i brzoskwiniowym.

Fiore light to jeszcze bardziej kobieca propozycja: łączy subtelną słodycz owocowych nut z wyjątkową lekkością minimalnej ilości alkoholu – tylko 2,5%! Panie na pewno ucieszy nie tylko niewyczuwalna woń alkoholu, ale przede wszystkim obniżona wartość energetyczna napoju. Produkt nie został dosłodzony cukrem, a jego delikatna słodycz to zasługa wyłącznie zawartego w nim owocowego soku. Fiore light to kwintesencja kobiecych wyborów: lekkości smaku i przyjemności chwili.

Nowa odsłona Fiore light dostępna będzie w hipermarketach sieci Tesco w najbardziej szampańskim okresie, tj. od połowy grudnia. Produkt będzie eksponowany na dedykowanych, utrzymanych w srebrzystej stylistyce displayach w strefie przykasowej, dzięki czemu z pewnością nie umknie uwadze w trakcie świątecznych zakupów!

Promocja sprzedaży obejmie Fiore light w poj. 0,75l oraz czteropaki Fiore light w poj. 0,2l, w obydwu dostępnych smakach – truskawkowym i brzoskwiniowym. Intensywne aktywności marketingowe wspierają działania w prasie handlowej oraz komunikacja public relations, za którą odpowiedzialna jest agencja Kuźnia PR. za które odpowiedzialna jest agencja Kuźnia PR.