Znany bloger Tomek Tomczyk (Kominek) oraz piwny ekspert Michał Kopik wzięli udział w spocie Żubra Ciemnozłotego. Reklama nowego wariantu Żubra będzie wykorzystana na blogu Kominek.in oraz w działaniach na Facebooku.
Żubr Ciemnozłoty to jesienna nowość Kompanii Piwowarskiej. Po raz pierwszy w reklamie marki wystąpił człowiek. Spot, stylizowany na materiał typu "making-of", przedstawia Kominka rozmawiającego z barmanem.
– Miałem duże obawy przed wystąpieniem w reklamie, która z założenia nie miała być viralowa, tylko taka pół żartem, pół serio. Na szczęście reakcje widzów przekonały mnie, że był to dobry pomysł, a ten rodzaj współpracy jest kolejnym, udanym krokiem w rozwoju blogosfery – komentuje Tomek Tomczyk, autor bloga Kominek.in.
Za działania w internecie dla marki Żubr, w tym realizację spotu, odpowiada agencja Kalicińscy.com.