Członkowie Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy wybrali jego nowe władze na kolejną, dwuletnią kadencję. Prezesem został Jacek Barankiewicz, a skład Komisji Etyki Reklamy poszerzono o 30 proc.
Jacek Barankiewicz w latach 2006-2010 zasiadł już w zarządzie Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, a przez ostatnie dwa lata wchodził w skład komisji rewizyjnej Rady. Na co dzień jest prezesem firmy DataContact oraz wiceprezesem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Na stanowisku prezesa Rady Reklamy zastępuje Marka Tretyna z Agory.
Do nowego zarządu Rady Reklamy oprócz Barankiewicza weszli Blanka Chmurzyńska-Brown, (reprezentująca Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego), Marek Frąckowiak (Izba Wydawców Prasy), Andrzej Gantner (Polska Federacja Producentów Żywności), Danuta Gut (Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie), Włodzimierz Schmidt (Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska), Grażyna Skarżyńska (Albert Lumebrjacker), Barbara Topol (G+J Polska) oraz Paweł Tyszkiewicz (Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR).
Z kolei nowy skład komisji rewizyjnej Rady tworzą Agnieszka Kępińska (z Kraft Foods Polska), Piotr Łysak (McCann Erickson) i Maciej Kossowski (Grupa Onet.pl).
Jednocześnie kadencję rozpoczyna Komisja Etyki Reklamy, do której dołączono arbitrów niezależnych, powiększając jej skład o 30 proc. I tak arbitrami zgłoszonymi przez kurię agencji reklamowych są Magdalena Czaja (San Markos), Olgierd Cygan (Digital One), Andrzej Garapich (Polskie Badania Internetu), Marek Janicki (niezależny ekspert), Igor Kaleński (Saatchi & Saatchi), Marta Macke (do niedawna DDB Warszawa), Zofia Sanejko (Universal McCann), Jarosław Sobolewski (IAB Polska), Wojciech Tomczak (niezależny ekspert), Teresa Wierzbowska (Redefine). Arbitrzy zgłoszeni przez kurię reklamodawców to Dawid Borowiec (PepsiCo), Przemysław Częstochowski (Kraft Foods), Olesia Frączek (Federacja Konsumentów), Robert Narojek (Lotte Wedel), Anna Obarska (Polskie Stowarzyszenie Producentów Kosmetyków i Środków Czystości), Małgorzata Ołdak (Ferrero Polska), Melania Popiel (Carlsberg Polska), Marcin Senderski (niezależny ekspert), Agnieszka Tomasik-Walczak (L’Oreal Polska) oraz Paweł Wiśniewski (niezależny ekspert). Natomiast arbitrzy zgłoszeni przez kurię mediów to Małgorzata Augustyniak (AMS), Marcin Gudowicz (Telewizja Polska), Mikołaj Janicki (Pro Duct by Business Friends), Krystyna Jarosz (Press), Wojciech Kowalczyk (Atmedia), Agata Materkowska (G+J Polska), Krzysztof Mydłowski (niezależny ekspert), Bohdan Pawłowicz (Pawłowicz i Partnerzy), Wojciech Piwocki (Polskie Radio) oraz Dariusz Winkler (Present-Service Polska).