Łukasz Tłuchowski w grudniu ub. roku objął stanowisko Dyrektora Marketingu opon osobowych Grupy Goodyear w Polsce i na Ukrainie. Zastąpił Jarosława Szczepańskiego, który zakończył pracę na rzecz Grupy Goodyear Polska. Ł. Tłuchowski odpowiada za rozwój strategii marketingowej dla marek opon osobowych Grupy Goodyear Polska i Ukraina: Goodyear, Dunlop, Fulda, Dębica oraz Sava.
Nowy Dyrektor Marketingu opon osobowych pracuje w Grupie Goodyear Polska od 2008 roku, dotąd zajmował stanowisko Senior Brand Managera marek premium Goodyear i Dunlop. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywał w branży wydawniczej.
Od 2005 r. pełnił funkcję Project Managera odpowiedzialnego za działania wydawnicze i marketingowe pism motoryzacyjnych w wydawnictwie Bauer. Pracował także w spółce medialnej Agora jako Kierownik Działu Marketingu oraz w wydawnictwie Gruner+Jahr Polska jako Marketing Brand Manager m.in. dla magazynu „National Geographic”.
Ł. Tłuchowski jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, wydziałów Zarządzania i Marketingu oraz Menedżerskiego (MBA).