Logo

Marketing MIX

Mea Gruop dla paprocki&brzozowski

Mea Group zrealizowała stronę organizacyjną pokazu mody słynnego polskiego duetu projektantów Paprocki & Brzozowski. Pokaz odbył się w warszawskim OCH-TEATR we wtorek, 18 grudnia br. Projektanci zaprezentowali kolekcję wiosna / lato 2013, zainspirowaną kultowym filmem erotycznym z lat 70-tych – „Emmanuelle”. W tym celu stworzona została nietypowa scenografia, wykorzystująca wszystkie atuty przestrzeni teatralnej. Na czas prezentacji kolekcji scena teatru została przemieniona w ogromnych rozmiarów łóżko, wokół którego modelki pokazały 40 najnowszych kreacji duetu projektantów. Pokaz obejrzało ok. 400 gości. Wydarzenie odbyło się w ramach cyklu T-Mobile fashion i transmitowane było na żywo w portalu plejada.pl.

Twórcą choreografii do pokazu i jednocześnie jego reżyserem był Emil Wesołowski, znany i wielokrotnie nagradzany choreograf Polskiego Baletu Narodowego. Przygotowana przez niego choreografia łączyła elementy pokazu mody oraz teatralnego spektaklu inspirowanego filmem „Emmanuelle” i wykorzystywała specjalnie przygotowaną scenografię. Oprawę muzyczną do wydarzenia zapewnił duet DJ’ów BUENO BROS (UK/PL). Partnerami wydarzenia byli: T-Mobile – sponsor główny, Apart, Cisowianka Perlage, Kazar, She, Marlboro, Fiore, Cin&Cin, Douglas, Sebastian Professional, Revlon oraz Mea Group. Wśród gości pokazu znaleźli się m.in.: Anna Mucha, Aleksandra Kwaśniewska, Łukasz Garlicki, Beata Sadowska, Katarzyna Niezgoda, Edyta Herbuś, Maja Sablewska, Anna Wendzikowska, Anna Popek, Lidia Popiel i inni.

Agencja Mea Group, jako partner wydarzenia, zajęła się kompleksowo stroną organizacyjną pokazu, w tym  aranżacją OCH-TEATR na potrzeby pokazu mody i koordynacją przygotowania scenografii, stroną techniczną we współpracy z teatrem (dźwięk, światło), obsługą partnerów oraz organizacją bankietu towarzyszącego wydarzeniu.