Hanna Kuźmierkiewicz została dyrektorem nowo utworzonego działu marketingu w Cityboard Media. Poprzednio pracowała w Ströer Polska, a wcześniej m.in. w Starcomie, Metro International i Tequila / TBWA.
Dział marketing w Cityboard Media został wyodrębniony z dotychczasowego działu sprzedaży i marketingu, kierowanego przez Mariusza Wańkiewicza. Hanna Kuźmierkiewicz jako szefowa 3-osobowego zespołu będzie odpowiedzialna za strategię marketingową i wsparcie sprzedaży. Natomiast Wańkiewicz pozostanie dyrektorem działu sprzedaży, w którym pracuje ponad 20 osób.
Przez ostatnie trzy lata Hanna Kuźmierkiewicz pełniła funkcję head of marketing w Ströer Polska. Wcześniej przez 6 lat była związana z domem mediowym Starcom, w któtym pełniła kolejno funkcje senior media Managera i new business directora. Karierę rozpoczęła w domu mediowym Initiative Warszawa, a później pracowała w agencji Tequila / TBWA oraz Metro International (wydawcy „Metropolu”).