Ruszyła kampania reklamowa noworocznej pożyczki gotówkowej oferowanej przez ING Bank Śląski. Reklamy do akcji przygotowała agencja Brain.
Rozpoczęta właśnie kampania ING Banku Śląskiego podkreśla, że na realizację noworocznego postanowienia lepiej wziąć pożyczkę niż odkładać je na później. Reklamy informują, że przy pożyczaniu w ING Banku Śląskim 5 tys. zł spłaca się miesięcznie 112 zł raty i ubezpieczenia przez 7 lat, a bank przy udzielaniu pożyczki nie pobiera prowizji.
Kampania, tak samo jak pożyczka, jest skierowana do osób, których dochody wystarczają na zaspokojenie bieżących potrzeb, ale nie pozwalają na większe wydatki. Akcja, zaplanowana do 26 stycznia, obejmuje reklamy w oddziałach ING Banku Śląskiego, informacje i banery na jego stronie internetowej oraz działania z zakresu marketingu bezpośredniego. Kreację kampanii przygotowała agencja Brain.