Już za kilka miesięcy na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich najnowsze trendy oraz niebanalne pomysły na ciekawe formy reklamy zaprezentują najważniejsi przedstawiciele branży reklamowej. Kolejna edycja Międzynarodowych Targów Materiałów i Usług Reklamowych EURO-REKLAMA odbędzie się w dniach 21-24 maja. Towarzyszyć jej będzie kolejna odsłona targów POLIGRAFIA.
Reklama, zarówno ta tradycyjna, jak i nowoczesne formy przekazu treści, multimedia i marketing, to niezwykle dynamicznie rozwijające się branże. Idealnym miejscem do ich ekspozycji są nowoczesne przestrzenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Wiosenne targi reklamowe od 22 lat ściągają do Poznania specjalistów świadomych swoich potrzeb, szukających nowych pomysłów na jeszcze efektywniejszą formę promocji swojej firmy oraz chcących nawiązać cenne kontakty biznesowe.
W ramach majowych targów EURO-REKLAMA 2013 prezentowane będą maszyny i urządzenia do produkcji reklam, plotery do druku wielkoformatowego, specjalistyczny papier i tkaniny oraz wszystko to, co kojarzy się z komunikacją wizualną: nośniki outdoorowe, reklama świetlna i tranzytowa, ekspozytory POS oraz specjalistyczne magazyny i portale branżowe. Przejrzysty podział ekspozycji na dwa salony tematyczne: VISUAL EXPO oraz DIGITAL PRINTING EXPO zapewni zwiedzającym dogodne warunki do zapoznania się z ofertą.
Tegoroczna EURO-REKLAMA przyniesie niezwykle interesujące wydarzenia towarzyszące – konferencje, pokazy i przestrzenie specjalne. Po raz czwarty zorganizowane zostaną Mistrzostwa Polski w Aplikacjach Samochodowych „Polish Car Wrap Championship”- jedyne tego rodzaju wydarzenie na polskim rynku przedstawiające nieszablonowy sposób wykorzystania reklamy tranzytowej. „Interesująco również zapowiada się nowa inicjatywa start-upowa, podczas której uczestnicy będą mogli wziąć udział w warsztatach i skonsultować swoje pomysły z ekspertami z branży. „Prace nad uatrakcyjnieniem programu nadal trwają. Dokładamy wszelkich starań by poruszane zagadnienia zadowoliły oczekiwania specjalistów oraz wszystkich osób zainteresowanych szeroko pojętymi tematami marketingu i reklamy.”
Więcej informacji www.euro-reklama.pl