Logo

Marketing MIX

Mindshare Polska dla KOWEZiU

Z początkiem kwietnia wystartuje kampania mająca na celu zwiększenie zainteresowania uczniów gimnazjów kontynuacją nauki w szkołach kształcących w zawodach. Kampania jest jednym z zadań projektu systemowego Krajowego Ośrodka Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej – „Szkoła zawodowa szkołą pozytywnego wyboru”. Obsługę mediową, w tym planowanie i zakup mediów, KOWEZiU powierzył Mindshare Polska. Dom mediowy Mindshare został wybrany w drodze przetargu.

Emisja spotu związana jest z realizacją działań na rzecz promocji oraz poprawy wizerunku szkolnictwa zawodowego. Spot reklamowy powstał w ramach projektu systemowego „Szkoła zawodowa szkołą pozytywnego wyboru" i współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Działania komunikacyjne promujące szkoły zawodowe koncentrować się będą na emisji 30 i 15 s. spotów telewizyjnych w kluczowych kanałach ogólnopolskich: TVP, TVN oraz Polsat. Kampania będzie realizowana w kwietniu br.

Za realizację kampanii odpowiedzialny jest zespół Anety Madej, Director, Client Leadership w domu mediowym Mindshare Polska.