Zarząd Mid Ocean Brands i akcjonariusze Giving Europie, poinformowali że osiągnęli porozumienie w sprawie nabycia Mid Ocean Brands od poprzednich właścicieli, Avedon Capital Partners oraz ABN AMRO Participaties (oczekiwane zamknięcie na początku maja 2013 r.).
Mid Ocean Brands i Giving Europie będą nadal działać, jako osobne jednostki biznesowe pod ich własnymi markami. Jednak połączenie know-how i doświadczenia, wraz z silnym zapleczem finansowym, znacznie wzmocni pozycję obu firm na europejskiim rynku upominków reklamowych.
– W wyniku tego kroku, staniemy się doskonałym i solidnie finansowanym graczem w branży produktów promocyjnych, z dużym potencjałem i szerokimi możliwościami wzrostu. Pomiędzy naszymi firmami istnieje silne dopasowanie, zarówno z kulturowego jak i ze strategicznego punktu widzenia. Mid Ocean Brands ma ambitne plany wzrostu na przyszłość. Chcemy być dostawcą pierwszego wyboru: wiodącym, tworzącym trendy i najbardziej wartościowym dostawcą dla naszych klientów, dostarczając wysokiej jakości produkty i usługi. Silnie finansowany kapitał pozwoli Mid Ocean Brands przekraczać oczekiwania klientów i realizować ten nowy kurs wysokich aspiracji – stwierdził Rutger de Planque, prezes Mid Ocean Brands.
Rutger de Planque nadal będzie kierował Mid Ocean Brands, której jest prezesem od października 2012 roku.