EM LAB wygrał przetarg na realizację kampanii ambient mediowej dla AXA. Jest to kolejne zlecenie realizowane przez agencję dla tego marketera.
Agencja odpowiedzialna jest za realizację kampanii wizerunkowej marki AXA skierowanej do osób aktywnie spędzających czas i jeżdżących na rowerach. Jej celem jest zwiększenie świadomości produktów z zakresu ubezpieczeń na życie firmy AXA, poprzez wykorzystanie okresu wiosenno-letniego i działań plenerowych.
Akcja ruszyła na początku maja br. i potrwa do końca czerwca. Zasięgiem obejmuje 4 miasta w Polsce – Warszawę, Kraków, Trójmiasto i Poznań. Obrandowane patrole rowerowe rozdają rowerzystom gadżety związane bezpieczeństwem – opaski odblaskowe, odblaskowe pokrowce na plecaki, kurtki na rower, bidony, a pod kątem dzieci – chorągiewki i trąbki rowerowe. Akcja wspierana jest działaniami na Facebooku, w ramach których rozdawane są dodatkowe nagrody specjalne – nowoczesne lampki rowerowe wykorzystujące promienie laserowe oznaczające na jezdni bezpieczną drogę rowerzysty.