Logo

Marketing MIX

BillBird na Retail Technology Days

Już w najbliższą środę, w hotelu Novotel Airport w Warszawie, rozpocznie się konferencja Retail Technology Days, podczas której liderzy rynku IT dyskutują z przedstawicielami sieci handlowych o przyszłości i innowacjach w handlu detalicznym. Dwudniową konferencję rozpocznie Łukasz Kafel z firmy BillBird S.A. – lidera w zakresie innowacyjnych sposobów regulowania należności.

BillBird S.A. od 11 lat umożliwia opłacanie domowych rachunków w placówkach handlowych i punktach usługowych, a dzięki sieci terminalowej VIA™ jest największym i najdłużej działającym dostawcą usług finansowych (Moje Rachunki, Moje Przekazy), usług doładowań telekomunikacyjnych (Moje Doładowania) i innych usług komercyjnych prowadzonych w terminalach POS i systemach kasowych w Polsce.

Łukasz Kafel jest ekspertem w zakresie optymalizacji modeli biznesowych i adaptacji technologii do wybranego modelu rozwiązania. Manager z pogranicza technologii i biznesu, karierę rozpoczynał w dziale IT, gdzie zdobył doświadczenie  w administrowaniu systemami transakcyjnymi. Podczas RTD 2013 opowie o tym jak rozwiązania techniczne mogą przyczynić się do poszerzenia wachlarza produktów przykasowych, bez zajmowania powierzchni i kosztownej logistyki.

Retail Technology Days to nie tylko 2 dni konferencji ale również wystawa firm technologicznych. Warto wtedy odwiedzić także stoisko Billbird aby poznać nowości jakie firma wprowadza na polski rynek. Wśród nich są usługi doładowań energetycznych, doładowań kart przedpłaconych oraz doładowań do zakupów przez internet (wirtualny pieniądz). Wśród nowych produktów znalazła się także platforma do zarządzania procesem e-fakturowania www.mojerachunki.pl, przeznaczona dla klientów biznesowych.

Jednym z najnowszych rozwiązań proponowanych klientom sklepów i punktów usugowych jest sprzedaż usług loteryjnych tj. gier liczbowych i loterii pieniężnych w systemach kasowych.

BillBird S.A. jest częścią korporacji GTECH LOTTOMATICA – globalnego potentata na rynku technologii informatycznych.

OrganizatoremRetail Technology Days 2013 jest ECP Media, wydawca portalu www.RETAIL360.pl oraz miesięcznika Retail Trends Polska.

OOH magazine jest Patronem Medialnym wydarzenia.