Logo

Marketing MIX

Kolejna akcja LOWE Warsaw dla Wyborowa

„Wchodzisz w to?” – pod takim hasłem wystartowała nowa kampania LOWE Warsaw dla wódki Wyborowa Smaki Świata (Pernod Ricard Polska).

Celem kampanii jest odświeżenie komunikacji marki, a także wyróżnienie produktu na półce. Materiały kreatywne przedstawiają bawiące się osoby na owocach danego smaku z hasłami: „Buszowanie w Mięcie” „Freestyle w Mango” czy „Zabawa w Cytrusach” – podsumowane zapytaniem: „Wchodzisz w to”?

Do zadań agencji LOWE Warsaw należało opracowanie kreacja komunikacji. W wyniku prac zespołu powstała seria key visuali oraz kreatywne materiały POS dostępne w handlu tradycyjnym i nowoczesnym.

Autorzy koncepcji:  
Dyrektor kreatywny: Kinga Grzelewska i Marcin Nowak
Team: Katarzyna Kotowska i Grzegorz Kluczykowski
Art. buyer: Eliza Karczewska
Dział Obsługi Klienta: Maciej Łapiński, Beata Dośpiał, Janusz Buzalski
Fotograf: Jacek Kołodziejski
Retusz: Piotr Hołubowicz
Dom produkcyjny: Shootme