Logo

Marketing MIX

„STEFANIA” chroni i zabezpiecza

Podczas Festiwalu Marketingu swoją ofertę zaprezentuje firma Zakład Galanterii Skórzanej „STEFANIA”, jeden z liderów na rynku w produkcji galanterii skórzanej.

„STEFANIA” to właściciel uznanych brandów GioVani i Paolo Bantacci. Działa na rynku artykułów promocyjnych już od ponad 20 lat, a po raz kolejny uczestniczy w tym wydarzeniu. Produkuje wysokiej jakości galanterię skórzaną w szerokiej palecie kolorystycznej. Firmę cechuje duża innowacyjność oraz elastyczność w podejściu do klientów.

Na Festiwalu Marketingu firma STEFANIA zaprezentuje swoją bogatą ofertę produktów skórzanych oraz nową kolekcję „bezpiecznych” portfeli i wizytowników z systemem „card safe”. Jak powszechnie wiadomo większość kart płatniczych posiada system PayPass, który umożliwia dokonywanie transakcji bestykowych w punktach handlowo-usługowych wyposażonych w specjalny terminal. System ten posiada wiele pozytywnych udogodnień dla klienta, ale niesie ze sobą i zagrożenia, a najważniejsze to łatwość kopiowania i kradzieży poufnych danych oraz środków pieniężnych z rachunku bankowego.

– Rozwiązania technologiczne wprowadzone przez naszą firmę z sukcesem blokują sygnał chroniąc dane przed nie autoryzowanym odczytem. Środki pieniężne są bezpieczne a my nie stajemy się ofiarą kradzieży.Taki produkt zyskuje właściwości ochrony nie tylko pieniądza zmaterializowanego ale również pieniądza elektronicznego – „STEFANIA” chroni i zabezpiecza – mówi Monika Talbierz z firmy „STEFANIA".

Festiwal odbędzie się w dniach 11-12 września w EXPO XXI w Warszawie.

Festiwal Marketingu (dawne targi gifts exclusive) i Festiwal Druku są unikalnym połączeniem formuły ekspozycji targowej, szkoleń, pokazów i konferencji. Wystawcami będa firmy z szeroko pojętego rynku reklamy: od imprterów i producentów artykuły promocyjne po dostawców mediów i maszyn. Festiwal dedykowany jest przedstawicielom agencji reklamowych, drukarń oraz pracownikom działów marketingu.

Festiwal Merketingu i Festiwal druku to wyselekcjonowana grupa Zwiedzających z pominięciem osób niezwiązanych z branżą reklamową. Organizator kładzie nacisk na jakość kontaktów, a nie ich ilość. OOH magazine zastrzega sobie odmowy wstępu na teren targów osobom niezwiązanym z branżą reklamową. Organizatorem Festiwali jest spółka OOH Magazine – członek PIAP. PIAP jest Partnerem wydarzenia.

www.stefania.net.pl
www.festiwalmarketingu.pl