Logo

Marketing MIX

Unikalna akcja DAFT PUNK w warszawskim metrze

W ramach promocji płyty „Random Access Memories” 17 maja na peronie stacji metra Centrum pojawili się nietypowi pasażerowie – ludzkiej wielkości androidy, czyli sceniczne wcielenie muzyków z zespołu DAFT PUNK. Realizowana przez Grupę Ströer kampania wykorzystująca wizerunki robotów prowa-dzona jest wyłącznie w Polsce.

„Na całym świecie kampania nowej płyty Daft Punk odbywa się w oparciu o ścisłe wytyczne zespołu, które zakładają wykorzystywanie w niej tylko okładki płyty. Polska jest jedynym krajem, w którym zespół wyraził zgodę na reklamowanie krążka pełnymi sylwetkami robotów, dzięki czemu mogliśmy stworzyć tak wyjątkową akcję promocyjną.” – mówi Maciek Rychlicki z Sony Music Poland, wytwórni wydającej w Polsce nowy album Daft Punk.

Poza wizerunkami robotów na peronie wyeksponowane jest też logo zespołu oraz okładka „Random Access Memories”. Wszystkie elementy pozostaną w metrze do końca maja, natomiast premiera płyty miała miejsce we wtorek (21.05).

Pomysłodawcą akcji jest dział marketingu zagranicznego Sony Music Polska, natomiast projekty dostarczyła związana z zespołem firma Daft Arts z Los Angeles. Za realizację odpowiada Grupa Ströer, która jest wyłącznym dysponentem nośników reklamowych na stacjach warszawskiego metra. Kampanii ambientowej towarzyszą szeroko zakrojone działania w innych mediach – radiowej Trójce, telewizjach TV4, 4FunTV, RBL.TV i TV6, magazynach (m.in. K Mag, Vice, Gazeta Wyborcza – Co Jest Grane, Aktivist, T3, Hiro, Soul Magazine) oraz na stronach i portalach internetowych (Interia.pl, CGM.pl, Demotywatory.pl, Muno.pl, FTB.pl, Students.pl, Musicis.pl, a także Empik.com).