Logo

Marketing MIX

Debiut nowej agencji instorowej

Na rynku debiutuje Trade Media, nowa agencja zajmująca się kampaniami reklamowymi w sieciach sklepowych. Trade Media to nowa agencja zajmująca się organizacją kampanii reklamowych w punktach sprzedaży, przede wszystkim w hiper i supermarketach. W jej ofercie znajduje się 10 największych sieci handlu nowoczesnego, między innymi Tesco, Kaufland, Alma, Piotr i Paweł, Leclerc, czy Makro. Poza nimi Trade Media realizuje także działania reklamowe w salonikach prasowych sieci Kolporter, Relay i Inmedio. Agencja proponuje swoim klientom wybór ponad 20 rodzajów aktywności reklamowych znajdujących się zarówno przy półkach, jak również w alejkach zakupowych, przy kasach i na parkingach sklepów.

Trade Media kieruje swoją ofertę przede wszystkim do producentów FMCG obecnych ze swoimi produktami w sklepach. Oferta agencji obejmuje pełną obsługę kampanii, od rekomendacji sieci poprzez produkcję nośników reklamowych ich wynajem, ekspozycję w sklepie i kontrolę. Klienci potrzebujący wsparcia kreatywnego otrzymają także usługę projektowania materiałów.

Agencja ma już na koncie kampanie zrealizowane w hiermarketach, największe z nich odbyły się dla koncernów Procter&Gamble i Tchibo. Managerem projektu została Anna Kurzydłowska, która do Trade Media przeszła z firmy POS Media.

Trade Media dołączyła do Grupy SparkPark, do której należą już agencje Krewcy Krawcy zajmujący się kampaniami niestandardowymi oraz Media Shop, właściciel nośników reklamy zewnętrznej.