Logo

Marketing MIX

MobiJety w kampanii promującej INDUSTRIADĘ 2013

MobiJety, mobilne nośniki reklamowe należące do Jet Line, biorą udział w realizacji regionalnej kampanii promocyjnej Święta Szlaku Zabytków Techniki – INDUSTRIADY 2013. Do Jet Line należy rekomendacja i opracowanie tras przejazdów MobiJetów, produkcja plakatów oraz logistyczny nadzór nad kampanią.  

Szlak Zabytków Techniki to tematyczna trasa turystyki industrialnej, łącząca miejsca dziedzictwa przemysłowego województwa śląskiego. W skład tego samochodowego szlaku  wchodzi 36 obiektów, najciekawszych pod względem turystycznym i najważniejszych historycznie. To muzea i  skanseny, ale także kolonie robotnicze oraz działające zakłady pracy. 8 czerwca 2013 r. po raz czwarty odbędzie się jednodniowy festiwal, prezentujący industrialne dziedzictwo regionu śląskiego, czyli INDUSTRIADA 2013.

– W planowaniu mediów do promocji Industriady 2013 wzięto pod uwagę z jednej strony specyficzne wymagania akcji a z drugiej strony możliwości MobiJetów, naszych mobilnych samochodów reklamowych. Ich atutem jest docieranie do miejsc, w których brak lub nie ma wystarczająco dużo nośników reklamowych lub w których, tak jak w przypadku INDUSTRIADY, nie ma potrzeby eksponowania reklamy przez dłuższy czas – mówi Agnieszka Łupińska, Senior Account Manager Jet Line, odpowiadająca za realizację kampanii w Jet Line.

MobiJet to samochód reklamowy z dwiema oświetlonymi powierzchniami klasycznego formatu 6×3 m, czyli billboard w ruchu. W ramach kampanii promującej INDUSTRIADĘ odwiedzi 16 miast, w tym na przykład Częstochowę, Bytom, Chorzów, Gliwice, Katowice, Zabrze.

Za zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Starcom.