Zarząd Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych postanowił bliżej poznać potrzeby swoich firm Członkowskich oraz problemy związane z bieżącą działalnością firm z branży, w tym celu postanowił zorganizować regionalne spotkania z Członkami PIAP oraz potencjalnymi zainteresowanymi Członkostwem w PIAP firmami z branży artykułów promocyjnych. Spotkania będą odbywać się cyklicznie poczynając od miesiąca czerwca 2013 w różnych miastach Polski- wstępnie Zarząd PIAP przewiduje spotkania w Krakowie, Poznaniu, Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu. W spotkaniach wezmą udział Członkowie PIAP – dostawcy artykułów reklamowych oraz agencje reklamowe,jak również inne firmy branżowe, nie będące Członkami stowarzyszenia.
Głównym celem Spotkań Regionalnych PIAP ma być poznanie aktualnych bieżących problemów rynku artykułów promocyjnych, zastanownie się w jaki sposób można je rozwiązać, poznanie potrzeb i problemów agencji reklamowych względem dostawców, uzyskanie informacji w jaki sposób Polska Izba Artykułów Promocyjnych ma odegrać rolę w rozwiązaniu bieżących ważnych problemów branży.Ważnym celem jest również integracja branży i wzajemne poznanie się.
Mamy nadzieję, że pomysł organizacji spotkań regionalnych PIAP spotka się z dużym zainteresowaniem zarówno wśród Członków PIAP , jak również innych firm z branży, spotkania mają na celu pomoc w rozwiązywaniu ważnych nurtujących całą branżę problemów i znalezienie wspólnego rozwiązania- mówi Katarzyn Wojniak Dyrektor Biura Zarządu PIAP