Logo

Marketing MIX

Nowa odsłona kampanii Coca-Coli „Podziel się radością”

Trwa akcja Coca-Coli, będąca częścią tegorocznej kampanii „Podziel się radością”. W ramach aktywacji w trasę po Polsce wyruszyły dwa niecodzienne Connect Trucki umożliwiające przygotowanie spersonalizowanych puszek Coca-Coli. Za realizację i produkcję aktywacji odpowiada Agencja Havas Engage Warsaw. Dedykowaną aplikację towarzyszącą akcji  przygotował Havas Worldwide Warsaw Digital.

Connect Truck to specjalnie przygotowana ciężarówka i miejsce, w którym konsument może przygotować wyjątkową puszkę z unikalnym napisem – imieniem bądź ksywką. W ramach tegorocznej aktywacji marki, agencja Havas Engage Warsaw przygotowała 2 Connect Trucki, które będą przemierzać północną i południową Polskę, odwiedzając w ciągu trzech miesięcy największe polskie miasta. Wyjątkowym ciężarówkom będzie towarzyszyć także specjalna ekipa samplingowa rozdająca schłodzony napój w mini puszkach.

Założeniem niecodziennej letniej trasy jest także promocja tegorocznego Coke Live Music Festival (CLMF). W tym celu została przygotowana specjalna aplikacja na Facebooka – każda osoba, która napotka Trucka i skorzysta na miejscu z dedykowanej aplikacji udostępnionej przez ekipę Coca-Coli, ma szansę wygrania biletów na imprezę. Codziennie do wygrania są 2 podwójne bilety na CLMF. W czasie trwania aktywacji Trucki pojawią się również na wybranych największych festiwalach muzycznych. Wówczas do ekipy dołączy zjawiskowy, zabytkowy Chevrolet El Camino.