Dom mediowy Universal McCann wygrał przetarg na pełną obsługę mediów online dla marki TWIST Bakomy. Działania zaplanowane na okres: od końca lipca 2013 i w roku 2014, będą kontynuacją trwającej właśnie kampanii telewizyjnej. Projekt jest prowadzony w zespole: Anny Walczak-Muszalskiej (Digital Strategy Director).
Obsługujący od maja wszystkie marki Bakomy dom mediowy Universal McCann poszerzył swe działania dla wiodącego producenta galanterii mlecznej o kampanię dla marki TWIST w internecie.
– Cieszy nas bardzo że Bakoma zdecydowała się na rozszerzenie współpracy o kolejne obszary. Wygrana w przetargu na kampanię jogurtów TWIST Bakoma pozwoli nam na pełna synergię działań dla brandu TWIST, zarówno w obszarze offline, jak online, a dla nas jest kolejnym potwierdzeniem naszych kompetencji w zakresie internetu – mówi Zofia Sanejko, VP Universal McCann.
Jak się tańczy twista? Podstawa to dynamiczne skręty nóg, bioder i rąk, przy czym mimo tańczenia
w parach nie należy się trzymać za ręce. Twist to wyzwanie dla niejednego „lwa parkietu”, o czym przekonuje najnowszy spot telewizyjny Bakomy. Nowa reklama pokazuje jednak, że nie każdy powinien tańczy twista, ale za to każdy powinien spróbować jogurtów TWIST Bakoma. Przekaz adresowany jest głownie do młodych ludzi.
Kreacja trwającej właśnie akcji reklamowej TWISTA w telewizji została przygotowana przez agencję Opus B. Spot wyprodukowało Tyrka Studio, a media zaplanował i kupił dom mediowy Universal McCann.
Jogurt TWIST został stworzony z myślą o tych, którzy żyją w biegu – na każdy dzień ich aktywnego dnia. Dzięki wygodnej, zakręcanej butelce, można się nim cieszyć bez ograniczeń – w podróży, domu, samochodzie i w pracy.